سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

برخورد شدید دو دستگاه سواری پژو 405 و یک وانت شرکت سایپا یدک درکیلومتر 10 محور گناباد- تربت حیدریه یک کشته و 4 زخمی به جای گذاشت.
 این تصادف در ساعت 1:30 بعدازظهر اول آبان  ماه به وقوع پیوست که راننده ی پژو 405 در دم جان باخت.
(افراد دارای ناراحتی قلبی و روحی و سنین زیر 18 سال از دیدن عکس ها خودداری کنند.)

 

به گفته ی سروان عبدی از پلیس راه گناباد سواری پژو 405  به سمت گناباد و با سرعت زیاد در حرکت بوده و وانت به طرف فیض آباد(مه ولات) در حرکت بوده که به احتمال زیاد انحراف به چپ پژو 405 باعث شاخ به شاخ شدن دو سواری شده است.
جناب سروان اسدیان فرماندهی پاسگاه شهید سالاری ایست و بازرسی عمرانی که از اولین افرادی بوده که در محل حادثه حضور یافته بود به خبرنگار ما گفت: برخورد که بیشتر از سمت  دو راننده بوده ، باعث جان باختن راننده ی پژو 405 و پرتاب شدن سرنشین های وانت که یک زن و مرد بودند، شد.
شایان ذکر است ؛ در این حادثه ضمن خسارات شدید به دو خودرو، خودروی وانت آتش گرفته و کاملن در آتش سوخت. که پرتاب شدن سرنشین هایش آنها را از مرگ نجات داد. و مجروحین که به شدت آسیب دیده بودند به بیمارستان بیدخت گناباد منتقل شدند.
آخرین خبر حاکی از آن است که از سرنشین های پژو 405 همسر متوفا به علت شکستگی زیاد و خون ریزی بعد از عمل در بخش Icu بیمارستان 15 خرداد بیدخت جان خود را از دست داد همچنین دخترش از ناحیه لگن دچار شکستگی شده و تحت درمان است.از سرنشین های وانت نیز یک نفر به صورت سرپایی درمان و دیگری به علت نبودن دکتر مغز و اعصاب در گناباد به تربت حیدریه اعزام گردید.
در چند هفته اخیر این چندمین تصادف منجر به فوت در این محور است که ضرورت تسریع در دوباند بودن این مسیر را گوش زد می border="0" hspace="0" alt=" برخورد شدید دو دستگاه سواری در محور گناباد – تربت حیدریه " align="bottom" src="http://www.gonapa.ws/images/stories/Havades/t-mord%20(1).jpg" /> برخورد شدید دو دستگاه سواری در محور گناباد – تربت حیدریه  برخورد شدید دو دستگاه سواری در محور گناباد – تربت حیدریه  برخورد شدید دو دستگاه سواری در محور گناباد – تربت حیدریه  برخورد شدید دو دستگاه سواری در محور گناباد – تربت حیدریه  برخورد شدید دو دستگاه سواری در محور گناباد – تربت حیدریه  برخورد شدید دو دستگاه سواری در محور گناباد – تربت حیدریه برخورد شدید دو دستگاه سواری در محور گناباد – تربت حیدریهبرخورد شدید دو دستگاه سواری در محور گناباد – تربت حیدریهبرخورد شدید دو دستگاه سواری در محور گناباد – تربت حیدریه
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com